ERP på abonnement

EaaS (ERP-as-a-service) er en håndgribelig all-inclusive-tilgang til implementering og vedligeholdelse af et ERP-system.

Konkret er tilgangen abonnementsbaseret og indebærer levering af en fremtidssikker ERP-løsning, hvor du efterfølgende får trygheden af fri support og undervisning fra vores eksperter – helt uden ekstraregninger.

ERP på abonnement

Levering af ERP-system

Med EaaS leveres et cloudbaseret ERP-system baseret på Microsoft Business Central, hvilken er en fremtidssikker og robust løsning. Spar tid ved at automatisere processer og få et hurtigt og mere korrekt overblik over data. Efter drift af systemet overgår du til AfterCare-teamet, som vil optimere din forretning og holde dig opdateret.

Fri sparring og undervisning

En EaaS-aftale garanterer fri undervisning og sparring fra vores AfterCare-team, som sørger for at rådgive om nye tiltag og muligheder. På den måde kan du bruge din tid på det, som er vigtigt for din forretning, mens vores erfarne eksperter yder givende rådgivning – vi har din ryg.

Fast beløb hver måned

Du kender dine månedlige udgifter gennem en fast pris i hele abonnementsperioden på 36 måneder. Der er ingen uforudsete regninger, og fremfor én stor udgift er alt fra implementering til efterfølgende rådgivning med i den samlede pris. Såfremt behovet for hjælp måtte melde sig, er du dækket ind uden merbetaling.

Proces for EaaS

EaaS - Din fremtidssikrede ERP-løsning

Oplevelsen af EaaS

Der er en rød tråd i alt det, der bliver lavet, og vi bliver holdt op på, at vi udnytter systemet til fulde” fortæller Ruth fra Ulvedal Ost. 

For Ulvedal Ost muliggør EaaS-abonnementet, at de drager nytte af de nyeste opdateringer, får undervisning til brug af systemet og bliver holdt op på igangsatte tiltag til trods for, at de er en mindre virksomhed med få administrative ansatte.

Den faste, månedlige pris gør, at Ulvedal Ost kan budgetplanlægge uden at bekymre sig om uforudsete konsulentregninger.

Nedbring manuelle arbejdsgange og spar tid

Automatiser arbejdsprocesser

Manuelle opgaver vedrørende indkøb, lager, faktura, betaling, bogføring og udligning af betaling ændres til automatiserede udgaver med et ERP-system. Spar tid og besvær i dit arbejde og nedbring antallet af manuelle processer og frigør tid til andre værdiskabende tiltag.

Lad data arbejde sammen

Et ERP-system er bindeled mellem systemer og data. Du opnår en integreret og pålidelig forbindelse på tværs af alle dine indsatser. Mindsk risikoen for fejl, mens du samtidigt drager nytte af de informationer, systemet giver dig ud fra kvalificeret data.

Få bedre IT-sikkerhed

Få bedre IT-sikkerhed med et ERP-system der løbende foretager opdateringer og minut-for-minut backups. Data leveres de rette steder, og systemer samarbejder problemfrit med dine nuværende systemer. På den måde kan du opnå sikkerhed og tryghed for hele virksomheden.

Spørgsmål og svar om EaaS

Hvad er Business Central, og hvorfor skal jeg vælge det?

Business Central er din partner til at styre finanser, salg, indkøb, lagerstyring og andre operationelle opgaver fra en enkelt cloud-baseret platform.

Med Business Central får du ikke kun adgang til dit system fra hvor som helst med internetforbindelse, men du slipper også for hardware- og software-installationer.

Du kan nyde godt af løbende opdateringer og vedligeholdelse, skalerbarhed til at vokse med din virksomhed og problemfri integration med andre Microsoft-teknologier som Office 365, Power BI og Dynamics 365-apps.

Hvorfor er et ERP-system vigtigt?

Et ERP-system sætter dine aktiviteter i system og skaber overblik ved at centralisere styringen af dem. Det gør, at du kan spare tid, fordi manuelle arbejdsgange minimeres, mens du samtidigt kan øge produktiviteten, styrke konkurrenceevnen og skabe et bedre grundlag for at træffe beslutninger – alt sammen elementer der i sidste ende giver en bedre bundlinje.

Kan jeg få EaaS til min virksomhed?

Hos Bornerups er vi skarpe på virksomheder inden for handel- og engros samt e-commerce. Derudover arbejder vores Logistics-afdeling med løsninger til transport- og logistikbranchen. Besøg Bornerups Logistics for mere information herom.

Hvad koster et EaaS-abonnement?

Prisen for et EaaS-abonnement varierer efter flere parametre såsom antallet af licenser. Prøv prisberegneren nedenfor hvor du kan indtaste dine oplysninger i tabellen for henholdvis den mindre virksomhed og virksomheder med eller uden et lager.

Hvor lang bindingsperiode er der?

En EaaS-aftale er bunden i 36 måneder, hvorefter den enten kan forlænges eller opsiges.

Hvad er inkluderet i et EaaS-abonnement?

Grundlæggende inkluderer et EaaS-abonnement levering og opsætning af et ERP-system baseret på Microsoft Dynamics Business Central. Derudover er fri sparring og undervisning i hele perioden med i prisen. 

Herudover er følgende elementer altid inkluderet: 
– Dynamics 365 Business Central licenser
– Microsoft 365 Business Premium licenser
– Fri datamigration 
– Digitaliseret bankforretning
– Løbende sparring og værdiforøgelse vha. bedre brug
– Ubegrænset undervisning i standardfunktioner
– Løbende vedligehold og ajourføring af løsning samt extensions
– Løbende adhoc-udvikling
– Power BI basispakke leveret fra Ifact

Hvad er processen for et EaaS-samarbejde?

Et EaaS-abonnement kræver indledende samtaler om din virksomheds ståsted. Hernæst påbegynder faserne, som er beskrevet i procesmodellen ovenfor.

Hvad skal man tage højde for ved et skifte til EaaS?

Som enhver ny begyndelse kræver et EaaS-abonnement lidt ekstra opmærksomhed i starten. Dette fordi byggestenene for et solidt samarbejde skal lægges, og vi skal lære hinanden bedre at kende. Det kræver investering af tid i forbindelse med diverse pre-workshops og tests.

Kend din pris

Den mindre
virksomhed

Fra:

3.750,-/ DKK mdr.

Typisk administrativ besparelse:
4.000,- / DKK mdr.

Eksemplet tager udgangspunkt i:

  • 1 x licens til Dynamics 365
  • 1 x licens til Microsoft 365
  • Fri support
  • Fri undervisning

Virksomheder uden lager

Fra:

16.500,-/ DKK mdr.

Typisk administrativ besparelse:
15.000,- / DKK mdr.

Eksemplet tager udgangspunkt i:

  • 5 x licenser til Dynamics 365
  • 5 x licenser til Microsoft 365
  • Digital bilagshåndtering
  • Digital bankforretning
  • Power BI (Basispakken)
  • Fri support
  • Fri undervisning

Virksomheder med lager

Fra:

27.500,-/ DKK mdr.

Typisk administrativ besparelse:
25.000,- / DKK mdr.

Eksemplet tager udgangspunkt i:

  • 5 x licenser til Dynamics 365
  • 5 x licenser til Microsoft 365
  • Digital bilagshåndtering
  • Digital bankforretning
  • WMS-scannerløsning
  • Power BI (Basispakken)
  • Fri support
  • Fri undervisning

Enterprise

Ved specifikke behov:

Tilpasset pris

Typisk administrativ besparelse:
35.000,- / DKK mdr.

  • Advanceret opgradering
  • Specialudviklet Power BI
  • Foranalyse