Vedligeholdelse af dit Business Central system gennem fri sparring og undervisning
Hvad omfatter AfterCare?
Fri sparring
–
– Ubegrænset kontinuerlig sparring
– Ingen ekstraregning ved henvendelser
– Langvarigt samarbejde med faste kontaktpersoner
Fri undervisning
– Ubegrænset undervisning
– Rådgivning om nye tiltag og lovkrav
– Optimering af medarbejderes brug af systemet
Drift og vedligehold
– Drift så systemet virker efter hensigten
– Vedligehold af tilpasninger
-Vedligehold af systemintegrationer
Tilpasninger
– Nødvendige småændringer i standard
– Undersøgelse af virksomhedens behov
– Vejledning i processer og aktiviteter
Fast pris gennem hele abonnementsperioden
AfterCare er vores afdeling af certificerede Microsoft-konsulenter, som arbejder med at vedligeholde Dynamics 365 Business Central systemer efter implementering er foregået. Vi rådgiver om nye tiltag og udfordrer dig på dine arbejdsgange og processer, så du får mest muligt ud af dit system og dine muligheder. Som EaaS-abonnement får du fri sparring og undervisning fra vores erfarne eksperter – helt uden at taxametret tikker i baggrunden. På den måde kan opbygge en langvarig relation, hvor vi bliver kloge på din virksomheds mennsker og processer. Oplev trygheden i at kende til dine faste udgifter, når du gennem abonnementet får en fast pris hver måned.
Intet taxameter.
Kun en tæt relation.
Abonnementsformen giver os en fælles mulighed for at opbygge en langvarig relation, hvor taxametret ikke tikker i baggrunden.
AfterCare giver din virksomhed:
Ubegrænset sparring
Fri undervisning af medarbejdere
Forenkling af arbejdsgange
Moms og bankbogføring
Fejlfinding og teknisk hjælp
Rådgivning om lovkrav og nye opdateringer
Sparring omkring integrationer
Lagerafstemning
... Og meget mere
Spørgsmål og svar om EaaS
Hvad er Business Central, og hvorfor skal jeg vælge det?
Business Central er din partner til at styre finanser, salg, indkøb, lagerstyring og andre operationelle opgaver fra en enkelt cloud-baseret platform.
Med Business Central får du ikke kun adgang til dit system fra hvor som helst med internetforbindelse, men du slipper også for hardware- og software-installationer.
Du kan nyde godt af løbende opdateringer og vedligeholdelse, skalerbarhed til at vokse med din virksomhed og problemfri integration med andre Microsoft-teknologier som Office 365, Power BI og Dynamics 365-apps.
Hvorfor er et ERP-system vigtigt?
Et ERP-system sætter dine aktiviteter i system og skaber overblik ved at centralisere styringen af dem. Det gør, at du kan spare tid, fordi manuelle arbejdsgange minimeres, mens du samtidigt kan øge produktiviteten, styrke konkurrenceevnen og skabe et bedre grundlag for at træffe beslutninger – alt sammen elementer der i sidste ende giver en bedre bundlinje.
Kan jeg få EaaS til min virksomhed?
Hos Bornerups er vi skarpe på virksomheder inden for handel- og engros samt e-commerce. Derudover arbejder vores Logistics-afdeling med løsninger til transport- og logistikbranchen. Besøg Bornerups Logistics for mere information herom.
Hvad koster et EaaS-abonnement?
Prisen for et EaaS-abonnement varierer efter flere parametre såsom antallet af licenser. Prøv prisberegneren nedenfor hvor du kan indtaste dine oplysninger i tabellen for henholdvis den mindre virksomhed og virksomheder med eller uden et lager.
Hvor lang bindingsperiode er der?
En EaaS-aftale er bunden i 36 måneder, hvorefter den enten kan forlænges eller opsiges.
Hvad er inkluderet i et EaaS-abonnement?
Grundlæggende inkluderer et EaaS-abonnement levering og opsætning af et ERP-system baseret på Microsoft Dynamics Business Central. Derudover er fri sparring og undervisning i hele perioden med i prisen.
Herudover er følgende elementer altid inkluderet:
– Dynamics 365 Business Central licenser
– Microsoft 365 Business Premium licenser
– Fri datamigration
– Digitaliseret bankforretning
– Løbende sparring og værdiforøgelse vha. bedre brug
– Ubegrænset undervisning i standardfunktioner
– Løbende vedligehold og ajourføring af løsning samt extensions
– Løbende adhoc-udvikling
– Power BI basispakke leveret fra Ifact
Hvad er processen for et EaaS-samarbejde?
Et EaaS-abonnement kræver indledende samtaler om din virksomheds ståsted. Hernæst påbegynder faserne, som er beskrevet i procesmodellen ovenfor.
Hvad skal man tage højde for ved et skifte til EaaS?
Som enhver ny begyndelse kræver et EaaS-abonnement lidt ekstra opmærksomhed i starten. Dette fordi byggestenene for et solidt samarbejde skal lægges, og vi skal lære hinanden bedre at kende. Det kræver investering af tid i forbindelse med diverse pre-workshops og tests.