Ulvedal Ost x Bornerups: Om hvordan EaaS-abonnementet skaber en rød tråd i alt det, der bliver lavet
Ulvedal Ost er en virksomhed med rødder tilbage til 1986. Virksomhedens speciale er indkøb og lagring af oste, som efterfølgende pakkes og sendes ud til private og supermarkeder. De har 10 ansatte, som er fordelt mellem administration og lager. Selv beskriver virksomheden, hvordan deres få administrative ansatte har begrænsede færdigheder indenfor IT, og at EaaS derfor er en metode til at udnytte deres Business Central system til fulde.
Før EaaS-samarbejdet oplevede Ulvedal Ost en tvivl om, hvorvidt de udnyttede deres Business Central system til fulde. Ulvedal Ost valgte EaaS-abonnementet for at få fuld udnyttelse af systemet herunder mulighed for at få fri undervisning og løbende sparring. Dette markerer et vigtigt skifte for virksomheden i henhold til at øge effektiviteten gennem stabil optimering og hjælp tæt ved hånden.
En gennemgående rød tråd
Før EaaS-abonnementet stod Ulvedal Ost i en situation, hvor de havde et fremtidssikkert og stabilt Microsoft Business Central. Alligevel stod Ulvedal Ost med behovet for bedre udnyttelse af systemets potentiale. Et system de havde haft i tre år uden at kende systemets muligheder til fulde.
Ulvedal Ost beskriver EaaS-abonnementet som en all-inclusive-pakke, hvor de kan få den hjælp og sparring til systemet, som de føler er nødvendig for at kunne anvende systemet efter hensigten. For virksomheden er det en samlet løsning, der dannes omkring Business Central, hvor den kontinuerlige sparring går hånd-i-hånd med visheden om, at det hele er til en fast pris.
”For os giver det en fornemmelse af, at der er en rød tråd i alt det, der bliver lavet. Når der kommer opdateringer, bliver de lavet, og vi bliver informeret og undervist. Og så bliver vi holdt fast på, at vi lærer at bruge systemet” fortæller Ruth Nielsen – administrativ kontorassistent hos Ulvedal Ost.
Fast pris. Nem budgetplanlægning.
Foruden den hjælpende hånd som EaaS-abonnementet giver, fremhæves den faste månedlige pris af Ulvedal Ost. Ruth Nielsen beskriver: ”Hele konceptet omkring at du har en fast månedlig ydelse, gør budgetlægning og budgetkontrollen meget enklere”.
Ulvedal Ost fremhæver, at den faste pris giver en økonomisk forudsigelighed, hvilket eliminerer risikoen for, at uventede omkostninger pludseligt opstår. ”For os det en stor fordel, at vi kender udgifterne, sådan at vi ikke pludseligt står med store regninger. Regninger som ellers ville medføre, at vi må opgive nogle ellers fornuftige tiltag, fordi budgettet er overskrevet” uddyber Ruth Nielsen fra Ulvedal Ost. Med EaaS-abonnementet har Ulvedal Ost fået hjælp til at løse konkrete udfordringer som optimering af bogføringsopsætninger og lagerafstemning. Den kontinuerlige sparring beskrives som afgørende for, at Ulvedal Ost altid er opdateret og fuldt informeret om nye systemfunktioner og opdateringer. I hverdagen betyder det, at de har mulighed for at fokusere på kerneforretningen og bruge mindre tid på manuelle processer.
Hvad er et EaaS-abonnement?
ERP-as-a-Service (EaaS) er en alt-inklusiv-tilgang til implementering og vedligeholdelse af ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central. Det er abonnementsbaseret og indebærer implementering af en fremtidssikker og solid ERP-løsning. Efter implementeringen af systemet får du trygheden af fri sparring og undervisning fra vores eksperter – helt uden ekstraregninger.